bra att ha

Jag har en fantastisk bror som har fixat min dator så den fungerar igen. Det va inte helt problemfritt och tog typ tre timmar, vilket fick mig att inse att om jag inte haft Joel så hade jag blivit tvungen att köpa en ny dator för jag hade aldrig kunnat göra det där själv. När datorn väl gick att starta igen fattades typ allt för att nåt skulle funka så då fick Joel sitta och ladda hem en massa program och koder och drivrutiner och allt vad det nu var. HUR skulle jag ha lyckats med det?! Ne.
Jag åtgäldade hans godhet med att diska all hans disk samt putsa hela köket blänkande rent. (Det behövdes:P)

Jag håller på bränna ur min nya ugn just nu. det luktar gift i lägenheten. Känns sådär.
Men jag ska ju ha middagsgäster ikväll så jag kan ju inte gärna börja ställa in maten i en giftugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0