smygis

Smått rädd var jag, att alla tusen tankar skulle förfölja mig även på jobbet idag. Men utan att ens ha reagerat över det swooshade dagen förbi utan att en enda tanke störde mig!! Det betyder att även denna arbetsplats kommer funka alldeles ypperligt för mig. Idag börjar det kännas som på riktigt och jag trivs. Jag saknar snickis men det här stället kommer bli mig minst lika varm om hjärtat med tiden, det känner jag.

Somnade på soffan efter en lyxmiddag bestående av pyttipanna och ägg (?) men blev väckt av powernap-mästarinnan Katarina efter typ en kvart och med nya krafter tog jag tag i disken och tvätten. Nu ska jag lägga mig med "änglar i mitt hår" och läsa tills John Blund kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0