min kärlek

En kväll när jag skulle gå nykter på en fest var jag hos Malin innan och gick in i en klädkris. Malin ställde upp och gav mig tillträde till sin garderob. Där inne hittade jag det skönaste och bästa plagget någonsin. På bilden nedan kan ni se mig i den lånade oversize tröjan som jag föll handlöst för den där kvällen och därför lånade även nästa gång jag skulle på fest, lite mindre nykter.
Varför jag berättar detta för er är därför att nu har jag hittat denna tröja på tradera och budkriget är ett faktum! Jag bara SKA ha den. Just nu leder jag på starka 42 kronor, men hur långt kommer jag att gå? (och vad kostade den egentligen ny Mallan?)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men kanske 200..? Annars får du såklart låna den NÄR DU VILL Lisa!! :)

2010-08-20 @ 22:23:07
Postat av: Hanna

Just nu är den i min garderob, eller just precis nu är den i tvättmaskinen! Jag får lite panik över tanken på att lämna igen den....!

2010-08-21 @ 08:55:55
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0