less

Jag längtar efter att ha fått ordning på vardagen. Jag längtar efter mitt "7-16" jobb. Det kunde inte komma mer lämpligt att jag äntligen får börja jobba imorgon!:) Det känns väldigt bra och jag har goda förhoppningar på mitt nya jobb:)

Igår va vi på rex och det sög så jag och Malin gick på Max och tryckte smältost med nåt till.. :P Och sen åkte vi hem. Var hemma typ halv ett kanske. Jag har drömt sjuka drömmar hela natten, ingenting har hängt ihop.

Som det känns just  nu är jag totalt otaggad på allt annat än jobb! har aldrig känt så tidigare men jag tror det är bra.. Jag behöver få lite ordning på mig själv nu och att jobba brukar va den bästa vägen för mig. Jobbfokus! Here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0