känns bra

Det känns bra att ha klivit upp före sju två dagar i rad. Jag har hunnit med massor trots att jag varit på jobbet båda dagarna. Igår gjorde jag första dagen på nya jobbet och he gick ba fint! Tror det kommer bli tuffare nästa vecka för nu har vi nästan inga barn, men nästa vecka börjar det droppa in fler plus att inskolningarna börjar. Jag slipper dock inskola någon nu, vilken känns skönt! Jag har bara träffat en av de två jag ska jobba med på min avdelning men hon är jätte gullig och jag tror vi kommer komma väldigt bra överens! Igår åkte jag hem till Brån efter jobbet och hämtade min "utrustning" för maskeraden på lördag. (Tv-spels tema?!) Åt en glass med pappa i solen och hade det lite för bra, sen bjöds det på tacos hos Sandra tillsammans med Hanna och Frans, jag kom hem med kräk över hela tröjan men gudars så lycklig! En bra dag.
Idag hade vi bara tre barn så vid ett skickades jag hem:) Skönt! La mig på gården och solade, somnade, vaknade av att det va mulet?! Gick in och dolade, tittade ut och det va strålande sol igen?! va fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0