fläsk

Efter att jag läxat upp några barn för att de rivit ut ALLT som går att riva ut i ett av rummen på avdelningen så kommer ett annat barn fram till mig och vifftar med båda sina pekfingrar och säger "Det här är dom bestämda fingrarna". Undrar hur jag ser ut när jag "läxar upp" ?

Lönebeskedet låg på hallgolvet idag när jag kom hem. Den fick mig att le och min tidiga dag imorgon kommer med glädje spenderas i Umeås utbud av butiker:))

Jag ser fram emot helgen. Imorgon jobbar jag 7-12 sen ska jag shoppa som aldrig förr, sen blir det middag på Allstar med fina flickor och på lördag ska jag ut och svira på okänd mark med Mallan och Ida. Söndag bjuder på bakishäng med Jonna. På måndag börjar mitt nya liv. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0