Ett av mina tix

Jag har fobi för att försova mig. Jag har därför utvecklat ett tix som gör att jag inte kan stänga av min telefon när jag ska sova. Jag vet att den ska ringa på utsatt tid även när den är avstängd men jag litar inte på att den gör det ändå så därför måste jag ha den på. Men då blir jag också störd var och varannan kväll/natt av att någon ringer och väcker mig eller att det plingar till av massa sms var och varannan timme.
Jag måste därför införskaffa en vanlig hederlig väckarklocka att pryda mitt nattduksbord med i dagarna. Jobbet måste komma först och sover jag inte, är jag skit på jobbet.

Fan. Jag glömde köpa toapapper när jag var och handlade tidigare ikväll. Jag har redan snålat på sista rullen i typ en vecka.. Hur mycket mer kan man snåla på en rulle?!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ha, vad roligt! Jag har samma tix som du, kan inte heller stänga av mobilen. Fast jag brukar he den på ljudlöst, det törs jag... =)

2010-08-19 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0