99%

Pappa läste någonstans att det är 99% luftfuktighet just nu. Mina sängkläder är alldeles fuktiga. Och det är inte på grund av att nåt helt enormt råknull har ägt rum tyvärr.

Jag kan inte somna, har vänt mig 40 miljoner gånger på en timme nu och tankarna snurrar tillsammans med mina 40 miljoner vändningar.
Klockan tickar allt närmare tid att stiga upp och va pigg på att jobba och jag blir stressad!

Har formulerat en lista i mitt huvud som sammanfattar min sommar. Listan har tagit sin form eftersom min sommar på ett sätt är över nu när jag börjat jobba igen. Även om jag tror jag har några veckor till på mig att fylla ut den..
Men nu när jag inte hittar John Blund bland alla tankar så fick jag en tvångstanke att listan måste skrivas ner så, så får det bli.

# Spontanitet
# Nya vänner
# Sol
# Fördjupad vänskap
# skratt
# Frans <3
# Sillklämmor
# Badtunna
# Ballehäng
# Kedjerökning
# Otaliga fyllor
# Singstar
# Blåa ögon
# Stockholm
# Blåmärken
# svett
# gräsallergi
# Ny bil
# Nytt jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0