12,5

12,5 timmar har jag jobbat idag. Det är mycket som det inte är ordning på när man tittar lite djupare på min arbetsplats, saker jag tagit för givet på tidigare arbetsplatser existerar inte här. Exempelvis ett färdigt schema som gäller alla på hela huset. Nej, här lägger vi vårt eget schema på varje avdelning och 6 timmar i veckan ska dras bort från arbete i barngrupp för att läggas som planering, men i verkligheten fungerar inte det för då kan jag få jobba ensam med 18 barn i 2 timmar en eftermiddag.

Nu ska jag sova. Snart är det helg. På fredag jobbar jag kortdag och ska få träffa Karin och lilla Casper, jag längtar!:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa vill ooocksååå träfffffa diiiig dååå juuu!!

2010-08-12 @ 08:53:33
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack för ikväll min sköna böna! jag behövde lite lisa=) vila upp dig ordentligt på när du slutat din kortdag så styr vi upp en inplanerad spontankväll! (väldigt spontant haha)

2010-08-12 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0