stilla regn

Jag har varit ledig idag. Sov till tio. Flyttade från sängen till soffan. låg där i 2 timmar och glodde på Tv. Tog en promenad ner på stan, men det var inge kul där så jag gick hem igen. La mig och sov 1,5 timme.. Sen tog jag en promenad till Iksu och gick på ett spinning pass. När jag kom ut igen regnade det och jag hade inte med mig några pengar att ta bussen hem så jag blev först sur för att det regna och tänkte att det är tacken för att man försöker röra på sig. Men sen bestämde jag mig för att gilla det istället. Det var ett sånt där ganska mysigt stilla regn och jag valde att inte ens he på nå musik i öronen utan bara lyssna till regnet och låta tankarna flöda. Det var riktigt härligt! jag var lagom blöt när jag kom hem men med ny energi tog jag en dusch och slängde ihop en makaronpudding i ugnen så jag har lite matlådor framöver. 12.346 steg blev det på stegräknaren idag och det känns som en bra standard inför stegtävlingen som sätter igång på Måndag! Känns bra att ha Lisa som moraliskt stöd och förebild i detta också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0