mini shopping

Jag hade en toppen bakisdag igår hos Hanna!:) Det är ganska lätt att ha bakisdagar tillsammans med någon som är gravid:P Vi såg första och andra filmen av twilight, dock i fel ordning.. haha! men sjukt bra! Detta varvat med skräpmat, en tur till godishuset och massa degande och småpratande i soffan :) myyys!!
Idag har vi (Jag & Hanna) varit på en mini shoppingtur till Jysk, Rusta och Boom. Jag köpte en ny lampa till fönstret i vardagsrummet, en ljushylla till hallen, 2 limpistoler till ungarna på jobbet och massa små-städ-kraffs som är bra att ha!
Tittade på min soffa igen som jag vill ha och Hanna vilade ryggen en stund i den. Den skulle helt klart bli perfekt och jag måste bara ha den!!

Nu ska jag snart packa väskan för några dagar i Brån. Mamma skickade just sms att det blir biffála Lindström och morotsstuvning till middag vilket är en av mina favoriträtter så jag längtar hem nu!:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Längtar efter dig, baby!!!

2010-04-06 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0