ljuset

kunde inte somna när jag la mig igår. tusen tankar på jobbet och saker jag måste komma ihåg att göra. Fick kliva upp igen efter en timme och sätta mig framför Tvn en stund igen för att hitta tillbaka till tröttheten. Vaknade sedan 2 gånger under "natten". Först vid fem av att jag var tvungen upp och kissa sen igen kvart i sex. Då tyckte jag det var lika bra att kliva upp. Solen lyste på mig genom nerdragna persienner och det va varmt! (klagar inte!!) Tog en morgonpromenad och samlade lite steg, googlade på lite idéer till jobbet och åkte sedan till jobbet så jag va där en halvtimme för tidigt. (hade ju bilen..)
Vi hade Pyjamasparty idag och det var väldigt lyckat! :) Jag var tyvärr den enda av personalen som hade klätt ut mig. jag hade nattlinne, morgonrock och "morgontofflor". jag tycker det är ganska torrt av de andra att inte bjuda på sig själv, det är ju ändå barn vi jobbar med!
Ikväll har jag varit på promenad med mamma och pappa och katten. Katten följde oss mer än halva vägen..haha! sprang just bakom oss.. undra hur det måste sett ut för grannarna, familjen Näslund med katt och allt är ute och kvällsmotionerar..

Nåja, dagens stegräkning slutar på: 21.592 steg.


Kommentarer
Postat av: Karra

Håller med dig Lisa, väldigt torrt av personalen! Samma sak blev det för oss när det var påsk, bara personalen på min avdelning som klätt ut sig till påskkärringar!

2010-04-14 @ 17:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0