ledig

Idag har jag varit ledig. Det känns alltid lite konstigt att vara ledig en dag så här mitt i veckan som det ju blir ibland med mitt schema. Jag åkte tillbaka till stan med pappa imorse och gick och la mig igen nån timme när jag kom hem. Efter det gick jag på en morgonpromenad och på hemvägen handlade jag med mig fika, sen kom Hanna över och vi satt ute i solen på min uteplats och fikade.. När solen gick i moln förflyttade vi oss in och degade i soffan:P Som ni förstår medförde detta lite av ett problem för min stegräkning.. Men vid halv sex gick jag upp till Lisa och Henri som bjöd på tacos till middag. Senare tog jag och Lisa och T-boy (:P) en promenad och när jag gick hem gick jag en extra sväng för att samla lite steg.

Imorgon har jag mitt första utvecklingssamtal.

Dagens steg: 21.005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0