långfredag

Idag vaknade jag före klockan som vanligt. Hade bokat in mig på ett pump+cykelpass kl elva men just innan jag skulle åka visade det sig att passet var inställt:( Min enda chans till träning den här veckan. Det sög!

Men isället får jag massa annat gjort idag! Har skickat iväg två jobbansökningar på morgonen och slagit in Sandras presenter:) Hon fyller år idag! Så i eftermiddag ska jag dit på middag och sen blir det kalasande hela kvällen:)

Här bjuder jag på en bild på det vackra födelsedagsbarnet! :P



Funderar på en promenad men slasket efter vägarna är inte helt lockande, jag vill ha sommar NUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Karra

Var har du sökt jobb?? :) håller tummarna!

2010-04-02 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0