kuligt

Idag fick jag gå hem en timme tidigare från jobbet för jag hade tid att ta igen. Extra toppen blev det då mamma ringde precis då också och sa att hon skulle in till stan så då slapp jag bussen:) Kom hem tidigt idag alltså och hann därför med en powernap på 2 timmar:P Sen tog jag en promenad upp till iksu och gick på ett corepass. Hade tänkt gå på spinning men det va ju så klart ett Elvira pass så det var fullbokat. Promenerade sedan förbi hos Lisa och Henri och tog med mig Lisa och Troy på 1,5 timmes promenad. super skönt och väldigt trevligt:) Jag försöker ju värma upp inför stegtävlingen som börjar nästa vecka nu:) 10.000 steg blev det iallafall ikväll och det va ju bara ikväll så jag är nöjd:) men Lisa är helt sjuk i huvudet med sin tävling. Hon gick 30.000 steg idag!?
Fick min födelsedagspresent av Lisa också:) En resa till IKEA!! Hur bra va inte det då?? Jag längtar! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken bra present!! Passar ju perfekt!

Jagmåste komma till dig snart, jag ser på bilden att du fått upp spegeln! Nice! Jag har inte varit hos dig på evigheter ju! :(

2010-04-08 @ 09:15:10
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0