Ikea

Är man gammal när man tycker att "så ska det låta" på svt1 är det perfekta fredagsnöjet? Isåfall slår min 25-års kris till ännu hårdare just nu..

Jag spräckte min budget på 1000 spänn idag på Ikea med 118 kr... Jag köpte nya blommor till vardagsrummet som kostade 129.- styck, kollade kvitto när jag kom hem och tro du inte fan att dom tagit 159:- styck istället?!.. Morr!

Och här hade jag nu skrivit jääätte långt och sen lyckades jag trycka bort alltihopa och det gick inte att ångra!! Så chansen att jag skriver om alltihopa är lika med NOLL.

Kommentarer
Postat av: Karra

Jag ser alltid så ska det låta, så du är inte ensam :) Det är det bästa fredagsnöjet ;)

2010-04-18 @ 08:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0