fylla

Stora beslut har tagits i stugan idag. Nu får det vara nog. Jag skäms över mig själv!
Nu ska jag va nykter fram till yranhelgen. Jag har varit less på att festa så länge tillbaka nu att jag knappt minns när det började, men lik förbannat festar jag vidare ändå. Jag blir ruggigt less på mig själv.
För helt ärligt: Varje gång står jag framför spegeln, provar halva garderoben, fipplar med frisyren, smetar smink.. allt i hopp om att kanske stöta ihop med mannen i mitt liv. Det är ju så. För om jag inte hoppades på träffa honom skulle jag kunna gå ut och vara riktigt ful och bara hänga med mina vänner. Men jag kan under inga omständigheter gå ut med orakade ben samt flagnat nagellack och det säger ju en hel del.
Sen dricker jag alkohol. Ibland dricker jag vin som jag inte ens tycker är gott. Sen säger jag saker jag inte vill säga och gör saker jag inte vill göra. Och dagen efter ligger mina ord och handlingar som ett tryck över bröstet. och jag är fortfarande lika "ensam" som innan jag gick ut.
Jag trivs ju som bäst när jag tillexempel hänger med Hanna och är riktigt ful. Dricker oboy och tittar på kärleksfilmer och komedier. Efter ett sånt häng finns ingen ångest eller något tryck över bröstet.
Sen försvinner mina pengar mystiskt varje månad och jag vet aldrig riktigt på vad?!..... ?????????????????????

Förkylningssymtom på ingående. det kliar i hela ansiktet och i tandköttet. får känslan av att jag bara vill rycka ut tänderna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0