Fridag

Igår klev jag upp kvart över sex och gick till jobbet. När jag kom dit var jag dubbelbokad. (jag är ju egentligen ledig fredagar men igår skulle jag få jobba extra) Jag jobbade en timme sen tog jag bussen in till stan. Gick på boa och köpte några nyheter som kommit in:)
Sen gick jag hem. fastnade framför tvn lite för länge, sen städade jag upp i svinstian. Senare hämtade SaraLouise upp mig och vi for på ålidhem centrum och handlade. Sen hem till S-L och Lukas där vi premiärgrillade:) (premiär för mig:P) Så fruktansvärt gott!! Till efterrätt gjorde vi en smarrig fruktsallad sen myste vi i soffan och kollade på vänner:)
Idag har jag varit ute på en promenad, tvättat och suttit ute på altanen och läst. Snart blir det att göra sig klar och bege sig till kollegan Robert för lite alkoholförtäring tillsammans med resterande kollegor för att sedan ge sig ut och svina.



Vårtecken!
Blommor som blommar vid min altan, isbrytning i älven som jag passerar varje dag till och från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0