Favvo

Favorit Söndagarna är här! Vi inledde starkt säsongens första match med vinst!! :) över 1300 besökare dessutom!

Har slavat vid spisen och gjort matlådor inför morgondagen då mitt nya GI liv börjar.

Börjar längta enormt mycket efter min bil nu. ska försöka sparka igång den i veckan om jag hinner (med hjälp av pappa och Jonas så klart:P)

nu är det bara att bege sig mot bussen till vännäs. 2 utvecklingssamtal imorgon sen har jag gjort mina!

var på en trevlig fika med Karin och rebecca idag också!:) Mina fina flickor! Blev mycket jobb och bäbisprat:P Vi håller på va vuxen nu;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag satt brevid dig på matchen i söndags (det var jag som fick kaffet på ryggen..) och jag ville bara säga att du är så himla snygg!

2010-04-20 @ 10:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0