drygt

Smådrygt på jobbet idag. Chefen har gått ut med information om personalstruktur till hösten och jag var inte omnämnd, trotts att hon en timme innan mötet sa till mig att hon har mig i åtanke?!... Många var upprörda på jobbet och gick in till chefen och frågade vad hon tänkte... men ingen fick något vettigt ur henne. Jag däremot har glidit runt på jobbet och undvikit att komma för nära henne så någon groda ska hoppa ut. Ni som känner mig vet ju hur det kan bli mellan mig och auktoritära personer... Tror inte det skulle gynna mig i detta fall...
Jag får börja ställa in mig på att vara arbetslös efter den 9 Juni...

Dagen har på grund av detta känts lång. 7-17 har jag jobbat och med jobbig känsla i magen har det känts extra länge... Torkade till och med en tår inne på toa vid ett tillfälle. Känner mig ouppskattad för det jävla lass jag dragit hela våren då jag jobbar i ett arbetslag som är frånvarande 68% av sin tid medan jag varit borta 1 och en halv dag och då grät jag av frustration över att inte kunna vara på jobbet. Jag har fått vikarier att skratta i "chock" över vilken pli jag har på ungarna och det är inte något man får gratis, det är något man JOBBAR stenhårt för att få!

Också har jag fått mens på det också?! En gång vart tredje år och det kommer just nu?!

Ser fram emot min första nyktra helg i raden av mååånga... Grilla och mys med preggofamiljen står på schemat!:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad tråkigt och helt fel att hon inte tar möjligheten att behålla dig!! Men jag vet att du inte behöver oroa dig för så insatt och duktig du är på förskolejobb kommer du att få jobb!!!Heja Lisa!puss och kram

2010-04-29 @ 21:03:35
Postat av: Marielle

Jag har inte heller fått höra nåt än om hur det blir för min del, jag är oxå "I åtanke" hos chefen... Men det lär väl tiden utvisa antar jag. Det ordnar sig säkert för din del, det tror jag. Och vad då mens vart tredje år??? Vad har du för fel? =)

2010-04-29 @ 21:31:38
Postat av: Hanna

Jag tror du kan va så lugn sååå!! Du vet att du är skitduktig på det du gör!

2010-04-29 @ 22:20:33
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0