åt helvito

Stegräkningen har gått åt helvete idag. Sov länge, tog sedan bilen upp på iksu och tränade pump+spinning. Åkte hem och duschade och käkade. Gick en promenad. Sen somna jag i soffan!!:( Nu är jag hemma i brån. Ska gå ut på promenad igen snart men det ser inte ljust ut ändå... Det kan väl inte redan gå ut för?!

Har bestämt mig för att börja äta GI på måndag också. Ska försöka köra stenhårt på det dom här 4 veckorna som det är stegräkning så får vi se om det blir nå resultat. Så sista helgen att synda nu... Åker till Ikea med familjen imorgon, där borde det kunna bli en del steg iallafall:)

För några nätter sedan drömde jag att jag dejtade 3 killar samtidigt. 2 av dem va samma kille fast den ena av dem hade större näsa än den andre. Jag minns att jag kände störst dragning till den fulaste killen av dem men att jag ändå valde bort honom för att dom andra två (som såg lika ut förutom näsan) va snyggare. Jag är nog jävligt ytlig ändå.
När jag skulle berätta om drömmen för Lisa och henri vid middagsbordet häromdagen så inledde jag med att säga att jag hade drömt en snuskdröm häromkvällen och att dom va med i den.. (Ehh?!) Det kom fram lite fel. Visst, drömmen var delvis snuskig men inte den delen där dom var med. (Dom var bara med när vi stod i en matkö på en turkrestaurang) nåja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0