klo

den här veckan går långsamt, fast ändå inte kanske.. äh..
igår va jag effektiv. tvättade, städade, bakade, tränade, hade besök på eftermiddagen av Lisa och Henri och deras lilla Troy.. på kvällen hade jag spelkväll med tjejerna.. (men jag pluggade ingenting, vilket jag borde ha gjort)

ikväll skulle jag lägga mig i tid, för jag är oändligt trött jämt. men sen började fråga Olle dokumentären och vipps, va jag ju tungen va vaken länge iaf!

för övrigt vill jag bara berätta för alla där ute.. att jag är så jävla fattig!! det suger. för jag vill ha massor med grejer. nya skor framförallt.

oj.. nu sa nån "jag tar kuken i min munn" på Tvn så nu måste jag sluta!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha!!!jo det är ganska intressant me fråga olle;)..ha inte nå pengar jag med tyvärr:(buhuuu...angående spelkvällen sa jag å lenita att den är så otroligt bra för att man typ aldrig skrattar såp mkt som gör då!!:)älskar dom:)

2009-10-14 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0