då försöker vi igen

Jag kan helt seriöst inte minnas sist någon uppskattade mig så mycket, utan att egentligen känna mig? jaa, jag klagar inte.. men det känns ändå konstigt. ovant. läskigt. kul, smikrande, jobbigt...

Sen till något helt annat, skit som jag grävt ner mig i tidigare stör mig nåt enormt just nu. eftersom jag tycks ha grävt upp mig igen.. men andra fortsätter kasta jord på mig! eller på det.. fuck it! Jag drar mig ur helt och hållet.
skulle kunna lägga en fjortiskomentar här också.. men inte ens det orkar jag.

alltså kan ni fatta att om 3 månader är jag examinerad förskollärare?! nä, jag vet! Inte jag heller!!?

jag har vart på salsa ikväll:) det va kul! jag längtar till nästa måndag!:)

Lisa är hemma i veckan! det känns bra. Jag har saknat henne.

Utöver detta vill jag slå några extra slag för några av mina fantastiska vänner som får min vardag att kännas värd även fast den kanske inte alltid är det egentligen.
Hanna. Sandra. Elin. Katarina.




Kommentarer
Postat av: Hannna

sötfinastefinälskling!

2009-10-14 @ 08:04:44
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju bara finast lisa.

2009-11-23 @ 09:19:25
URL: http://alltkringsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0