va ska jag säg?!

det här med lojalitet är något jag känner för att diskutera så här på nattekvisten, inte det minsta nykter..
Jag har vart ute ikväll, med en vän som jag tycker väldigt mycket om och som jag önskar det mesta och bästa åt! men jag är såå skadad i huvudet och hjärtat att när det kommer till vissa gejer så kan jag inte hålla låda mer. Jag hatar allt det där..  jag hatar vad du gjort med mig.. men än mer hatar jag när jag inte syns.. när jag blir kallad "hon i rosa" bara för att vännen jag är med, som ändå respekterar mig så pass att det jag säger väger in, är så intressant, att hon i rosa är värd att ta med i tanken. nää.. det funkar inte. det fick bli en dyyyr taxi hem. därför jag är skadad i huvudet. och ingenting är det värt. jag hatar vad du gjort med mig. jag hatar dig. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gumman... Känns som att vi behöver prata! Vad har hänt?

2009-05-17 @ 21:44:34
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/
Postat av: SL

vi kommer alltid hata dem. djupt och hårt. samtidigt som de har gett oss en ilska som gör oss så fruktansvärt starka ibland. men åt helvete ska dem.

2009-05-18 @ 09:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0