spark där bak!

igårkväll gav pappa och jag min lilla pärla en spark där bak och fila upp den lite! nån dutt olja här och där, banka bort lite rost, hiva ut lite tomburkar sen förra sommarn och pumpa däcken:) Så nu ska den snart va på vägen igen!! äntligen! förhoppningsvis är allt i ordning om senast en vecka och med det blir jag 3000:- fattigare! :/

Igår när jag stod framför spegeln för hundrafemtioelfte gången och beskådade min finne, som inte var en finne men som blev behandlad som en liten jävel, sådan. Kunde jag bara konstatera att var det inte kört innan detta rödljus, så är det defenitivt kört med att finna min stora kärlek här i livet nu. !! Jag har misshandlat mig så illa att det kommer bli en för evigad prick (RÖD) där.  fan.
Den panik över min framtid som detta konstaterande medförde går bara att jämföras med dödsångest! eller den ångest jag känner över den ännu icke uppstartade uppsattsen till på fredag. prutt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har inte heller påbörjat uppgifthelvetet... MÅSTE komma igång typ nuuuuu!!

2009-05-13 @ 12:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0