snaart

nu börjar det närma sig, jag kan känna det... sommarlov!! inte för att jag är direkt ledig nåt i sommar, men jag slipper plugga!! hur underbart är inte det?! Och idag fick jag tillbaka mapp 1 (en tredjedel av kursbetyget kan man säga) och den fick jag VG på så jag är riktigt nöjd!:) ett toppbetyg på en tredjedel är bättre än inget alls... så nu får vi se vad det blir av mapp 2 och 3 sen då...
Som genom ett trollslag har jag hittat träningsinspirationen igen och avverkat två pass spinning sen igår, kombinerat med lite "hemmaträning" :D På alldeles egna Lisa-vis! Nu dröjer det inte länge tills Elin kommer hem från sin drömresa och då ska vi köra hårt på iksu!! jag längtar!! :)
Imorgon går bilen mot vännäs för några dagars jobb.. jag längtar tills pengarna kommer! Jag har en hel lång lista på grejer som kostar pengar som jag vill ha!!

kan ni tänka er att trots att jag haft igång bilen en vecka nu har jag bara kört med den en enda gång!? det känns oftast smidigare att ta cykeln.. DET trodde ni inte om mig va?? JAG trodde iaf inte det om mig.. så mycke som jag saknade den när jag ställde av den..

åh herregud vad hungrig jag är!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta bilen till miiiig!!!

2009-05-20 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0