varning!

små varningsklockor börjar ringa hos mig när det gäller bloggandet just nu! Jag drömmer att mina nära och kära skriver viktiga meddelanden till mig i sina blogginlägg och var och varannan tanke som flyger genom mitt huvud sätter jag blogg rubriker på! Jag vet egentligen inte mitt syfte med den här bloggen. Det visste jag inte riktigt med min apberget användare heller och den har jag klarat mig alldeles utmärkt utan tills idag, när jag inte kunde komma ut på nätet via Mozilla och va tvungen använda explorer. Där va startsidan med Hannas apbergetanvändare det första man möttes av och genast började ap-nerven rycka?! Lyckades dock hålla den i chack tills jag hunnit klicka ner explorer igen, men rackarns vad nära det var!!

Min dag började bra. klev upp klockan sju. gick på skolan och hade en kort föreläsning och satt sedan med gruppen och drog igång veckans grupparbete. Gick hem och va riktigt taggad på allt jag skulle plugga. Gjorde sedan misstaget att lägga mig och läsa det som läsas skulle och vaknade sedan 2,5 timme senare! Allt jag tänkt att jag skulle hinna med idag blev förskjutet och nu sitter jag och bloggar?! Nåja.. jag har nästan tagit igen allt jag tänkt jag skulle göra.. men bara nästan! men det var egentligen inte det som störde mig mest när jag vaknade, utan att jag kände mig helt knäpp! Hela jag va som spagetti och jag hade massa yrsel och jaa.. va bara konstig hela jag.. känner mig fortfarande inte hundra, men efter en delkatessmiddag a´la Mamma här hemma i Brån så är jag på god väg iallafall.. :)

Jag önskar verkligen just nu att jag kunde vara lite mer på det klara med vad jag tänker och känner. Jag hatar frågetecken.. framförallt när det är frågetecken som egentligen inte behöver vara där men som jag envist satt dit ändå för att jag tror mig vilja ha det så. Känner mig sjuklig efter närhet just nu. Och inte av närhet från vem som hellst så klart. Men jag envisas med att banka en gryta i huvudet så fort det känns så och avtrubba mig för det är så jag ska vara, det är så jag ska ha det just nu. Samtidigt som jag stortrivs! Jag trivs massor med de vänner jag har runt mig just nu men saknar också flera väldigt älskade... Elin kommer hem snart!!! weehooo! än en gång stressar jag upp mig i allt mitt tänkande! stanna tiden för i helvete! jag hinner inte med tt tänka allt jag behöver tänka och jag alla klockar tickar så högt att jag inte hör mina egna tankar.. jag får panik!! Det är den där "bara vara kramen" jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill träffa dig snart!!

2009-03-03 @ 20:20:00
Postat av: Hanna

Jag vill träffa dig snart!!

2009-03-03 @ 20:22:41
Postat av: Becca

Hmm, lillsöt, vet exakt vad du menar. Men du måste följa din magkänsla. Det är inte värt det om man innerst inne mår dåligt (vare sig man intalar sig nåt annat eller inte). Jag tror att man i slutändan mår så mycket bättre då :)

2009-03-03 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0