söndags mys

Jag har en intensiv vecka framför mig. Som vanligt har jag sparat mycke av det som ska göras i skolan till sista stund. Nu ska analysen skrivas klart, på onsdag har vi grupptenta och seminarium på en avhandling som ska läsas.
På onsdag fyller jag även år och då ska det, samt bortgjord tenta, firas på kvällen med lite korrefolk och med Elin och Lenita.
Det var så roligt att få träffa världens bästa Elin igen!! helt sjukt vad tiden gått fort ändå och nu när jag har henne hemma igen känns det som hon aldrig varit borta!
På torsdag börjar ny kurs som kommer inledas i bakis-anda..
Sen till helgen kommer älskade katarina hem och Cedric kommer till stan!! så man kan säga att det köm fin besöke från storchtaaan hela helgen!..
Ikväll har vi legat fyra tjejer i SaraLouises stooora säng och myst och kollat på Beck och ätit hallonglass! det har de senaste söndagarna utvecklats till lite av en tradition, därför var det med sorg i våra hjärtan vi tog emot beskedet att detta var sista Beck filmen... ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0