senast!

Efter många om och men och en massa pusslande lyckades jag få över en del av mina bilder från telefonen.



Våran utflykt på allahjärtans dag, världens mysigaste dag!


Jag blir sjukt sugen!!



Det här va det godaste jag ätit på mycket länge!! På en alldeles speciell restaurang i Stockholm! ;)



En misslyckad potatisbulle va allt jag kunde få i mig efter mellandagarnas sjuka bakfylla!



Det här va dagen då Rebecca berättade att hon och Tobias va tillsammans! :)



Och här har vi vackra Rebecca på bröllopsmässan



jag blir så glad av den här bilden! världens sötaste Lisa!



vårat höst-konstverk på skolan :P


Kommentarer
Postat av: Lajiza

HAHA, fan vad fiiiin bild du har på mig, baby! Jag hade nästan glömt, tack att du påminde mig! :) Och jävla skit att jag inte slog till på den där byx-dressen! Den var ju NICE! HAHA! PUSS

2009-03-07 @ 15:59:04
URL: http://lisforlovely.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Va fina bilder du har lagt ut sötnos! :)

Och ja jag ser verkligen nykär ut på den där bilden ;)

2009-03-08 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0