schwett!

vilken sjuk natt jag haft! och då menar jag inte på det festliga galna lördagsnätter sättet.
Jag vaknade sjuk som fan igår, mest bakissjuk var mitt första utlåtande men framåt kvällen insåg jag att det kanske var mer än så.. så ingen utgång blev det utan sänggång. Tryckte hallonglass i sängen och pluggade lite och kollade på det där hypnosprogramet, det va ganska kul faktiskt! Därebland denna fullspeckade kväll sov jag några timmar hit och dit också. Sen bestämde jag mig för att sova för natten och det var då all kapacitet i min hjärna satte igång! Jag kan inte ens minnas sist jag hade en sån drömrik natt! Jag tror jag lycktas drömma minst en dröm om varje människa som någonsin på något sätt varit delaktig i mitt liv. Den sjukaste måste vara den drömmen där jag är på en fest i ett jäääätte gammalt hus, där vi spelar band ur en gammal bandspelare och där vi sitter runt ett medeltida träbord och helt plötsligt väller alla mina gamla vänner och ovänner från gymnasietiden in, därbland personer som sebastian halbert (?!) och Caroline hellberg av alla människor. Ulrik va där tillsammans med Chrillaz och så klart Anton för att fucka up det hela lite extra! Sen kom  Johan Göransson i en vit minibuss med sjukt många fönster och helt plötsligt va jag ute med en hel familj, vems familj?, och åkte motorcykel och vi krocka med en spårvagn och halva familjen försvann och jag är förbannad över nåt... mitt ebland alla dessa drömmar vaknar jag en miljon tjugohundrafemton gånger under natten i svett och förvirring och rädsla.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hmm, låter som att du kanske hade lite feber den natten...=)

2009-03-29 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0