Pinsamt, eller?

Idag när jag satt på bussen på väg hem från praktiken hade jag en låt på huvet.. den där.. "first I was afraid...nanananan" och helt utan förvarning sjöng jag ut (högt) början på just den meningen utan en tanke på att jag satt bland massa folk på en buss!! my god! what was I thinking?! Snacka om att kunna koppla bort vardagen...ehh.. jag försökte mörka det hela med en hostning men jag är ganska säker på att ingen gick på den mörkningen..

Har vart på middag hos Jonna och gosa en snabbis med hennes Liam. sjukt go unge! Sen ha jag vart på Iksu med Hanna och träna spinning.

Imorgon ska jag va hundvakt åt en hund som Jonna är hundvakt åt, men nu måste hon åka bort över helgen så då får jag bli stand in. Det är en liten grishund.. fulsnygg om du fattar? :D


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah...jo jag vet hur det är...skulle kunna göra precis likadant..men än så länge ha jag hållit sjungandet hemma(tror jag) vilket ha resulterat att jag hör joel och jocke skratta;P...vet hu det känns att va inne i ipoden;)puss

2009-03-12 @ 09:28:27
Postat av: tessan

Åhh vad jag hade velat se dig sjunga ut ;) Och sedan din snygga räddning på det hela.. Hahahaha!

2009-03-12 @ 13:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0