nykter bakis

Jag har haft värsta bakisdagen utan att ens ha vart bakis. Jag har vart nykter hela helgen och min kropp tackar mig!!
men min söndag har ändå utspelat sig i bakisanda! Han pussa mig hejdå, för mig, tidigt på morgonen och jag sov vidare till halv tolv typ? sen käka jag bakisfrulle tillsammans med SaraLouise och hennes ragg i köket och efter det datanörda jag bra länge. sen la jag mig och läste, vilket självkkart resulterade i att jag somnade och sov typ 2 timmar till. Sen fick Jag och S-L skjuts till Ica där vi köpte godis och glass, sen ha jag och S-L och Jessica Legat inne hos S-L i hennes gigantiska, sjukt sköna, säng och svullat till Söndagens Beck film. fan va mys det är att bo i korridor!! vilken tur att jag trotsade mina farhågor..

Nu borde jag egentligen sova eftersom jag har praktik igen imorgon men efter allt sovande idag är jag inte speciellt trött.
Ska väl lägga mig och läsa.. då brukar jag ju somna :D

Kommentarer
Postat av: Knatti

haha lät jädrigt gött ändå, bakisdag utan att va bakis!

2009-03-09 @ 14:11:00
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0