lätt illamående

Det känns som det sticker ut prinskorvar ur mina öron!! Jag har precis vart på svullomiddag hos farmor med hela släkten.

Igår va vi på Cover. lika satans mycke folk som vanligt! dont get me wrong, jag hade väldigt roligt men det är ändå störande att hälften av tiden spenderas åt att leta efter folk man tappar bort. detta sker ofta pga att alla konsumerar stora mängder alkohol och ständigt blir kissnödiga men aldrig samtidigt, så alla "springer bara iväg för att kissa en snabbis" sen tar det en halvtimme innan man hittat tillbaka till varandra.

Nu är det en vecka skola igen.. sen är det 2 veckor kvar av praktiken! :/




Kommentarer
Postat av: Zandra

har inte last din blogg pa 3 vckor nu, men idag har jag uppdaterat mig :) du verkar da glad och (nastan) frisk :) hoppas allt ar bra med dej.... manga kramar !!!!!

2009-03-01 @ 20:36:35
Postat av: Eliiiiiiin

det är inte bara två veckor kvar av din praktik...utan tills jeg tjem hem oxå;)hihi

2009-03-02 @ 09:02:09
Postat av: Störd? Anna

Najs bild...Ni ser söta ut och jag som en snorkfröken :)

2009-03-03 @ 19:48:36
URL: http://berglunda.blogspot.com
Postat av: Becca

Åhh vilka härliga bilder! :)

2009-03-03 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0