idag idag idag

Idag har vart en bra dag. trots allt möjligt. Jag vaknade fem i morse av att jag var täppare än täppast i näsan och det gick inte bort med nässpray så jag blev tvungen kliva upp och röra på mig för att få bort det och eftersom klockan skulle ringa klockan sex var det som ingen större ide att sova nå mer.

När jag kom ut ur köket vid halv sju imorse flög dörren in till Jonas upp och ut kom Jonas med en jävla fart! knappt med ytterkläderna på, fastnar med väskan i dörren när han försöker stänga igen den samtidigt som han försöker låsa den och kviiider.. "troru faaaan inte jag försover mig dåååå"!!! och springer sen med skorna knappt fast på fötterna ut ur korridoren.
hahahah.. så himla roligt det såg ut! Vi hade snackat om det kvällen innan, hur det skulle gå för han å kliva upp halv sex, andra dagen på praktiken...

Sen har jag vart på praktiken och gosat med alla mina barn. Dagarna bara flyger fram när jag är där! trivs verkligen så himla bra!

Efter det ha jag legat i stolen. JAPP. den fruktade, avskyvärda, förnedrande stolen. Med bara några veckor kvar till min 24 års dag var det dax för cellprovs tagningen. Det gick bra. jag blundade och tänkte på vad jag ska handla på systemet på fredag...

Kvällen har vart supermys tillsammans med Jessica och jonas, Jonas kan spela piano jätte bra så vi ha sjungit å spelat massa... åhh blir man int lyckli så säg?!:D vad vore världen utan musik, vad vore livet utan musik?:O

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ähh cellprovning verkade va mysigt ändå...eller kanske inte lika kul när man sitter där själv iallafall men att titta på :P ehh...eller to soon?

2009-03-11 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0