det gillar jag

En av anledningarna till att jag tycker så bra om att läsa böcker är för att man då och då stöter på små stycken som man på ett eller annat sätt kan koppla till sitt eget liv eller stycken som så klockrent beskriver något man själv tänkt eller känt men som man inte lyckats sätta ord på.
Ikväll läste jag ut "Å andra sidan" av Marian Keyes. På en av de sista sidorna läser jag...
"Det är synd att vi inte kan vara vänner, för bortsett från den där enda pojkvänsstölden så var hon en underbar människa. jag tyckte så mycket om henne. Men det var bara att gå vidare."
VA??! vare mig boken handlade om?!.. Gemma=Lisa... hu???
och där slutar boken  och där fortsätter jag mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle gärna äta med dig snart! Jag jobbar imorgon till 20.00... meeeen kanskeee nån annan dag?

2009-03-04 @ 18:29:55
Postat av: SOFFY

Vad ska du göra ikväll? (:

2009-03-04 @ 18:39:48
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0