body balans

Ikväll har jag vart på bodybalance med Lenita.. dom sista tio minuterna är avslappning, då sa instruktören med sån där härligt sövande röst, gå till en plats där du känner att du kan slappna av och känner dig trygg. Jag började förbrilt leta i mitt inre efter den plats där jag känner mig helt trygg och avslappnad!... 5 minuter in på avslappningen hade jag fortfarande inte hittat den platsen! jag va på jobbet i tankarna! det snurrade barnskratt  och "ajjabajja" i huvudet på mig och jag kom på mig själv med att vara helt avslappnad trotts detta! Började så tänka och analysera det hela.. Det kanske är den plats jag känner mig mest trygg och avslappnad i. bland 17 barn i en sörja av skrik, grin, skratt, bajs,rackartyg, kusar och snor, pussar, kramar och gos! Där jag är just nu iallafall. kan inte fatta att det snart gått 5 veckor och att på fredag gör jag min sista dag:( Jag skulle kunna vara där för alltid!! Med det arbetslaget och med  alla dom fina älskade barnen.. nä jag blir fan lite depp... MEN då tänker jag på att på onsdag kommer ELIN!! det är helt otroligt vad tiden har gått fort.. nu är hon iofs bara hemma en kortis för sen ska hon ut i världen och resa upp alla slitpengar hon dragit in.. och det är hon såå värd!! Men jag är så glad att få se henne igen!!

Utöver detta har jag haft en riktigt bra helg. sjukt trött ha jag vart men det hare varit värt! jag har festat loss med mina korridorstjejer S-L och Emma, två riktiga party animals:D Och i Lördags bjöd Ulrik på en gourméMiddag som hette duga! På detta har jag avnjutit riktiga bakisfrukostar med korrefolket där alla plockar fram allt de äger i sina kylar och alla äter av alla och vi äter i flera timmar.. FETT nice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0