0980+5 siffror

Idag hade jag ställt klockan på 10.20. Tyckte det kändes som en bra tid att vakna på igår när jag ställde klockan men uppenbarligen tyckte jag inte det när klockan så ringde imorse, för den vart avstängd och sen vakna jag av att någon ringde mig 12.20. Men det va ett nummer jag inte känner igen så jag sket i å svara! men nu ångra jag mig för nu är jag sjuuukt nyfiken vem det var! det var ett 0980+5 siffrors nr... va e det ifrån??? inga träffar på Hitta.se
för övrigt drömde jag massa knarkdrömmar inatt! GALET!!

Igår va jag och fika med Hannispannis sen va jag på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Jag har läst boken och hade därför dragit ner mina förväntningar på filmen rejält eftersom en film som gjorts på en bok alltid blir en besvikelse i jämförelse med boken. Men just därför tyckte jag denna gång att filmen va riktigt bra! (men boken va braaa mycke bättre:P)
Efter Bion gick vi in på pipes en snabbis.. Kul att få en glimt av Ulrik och Anna, men utöver detta ger det där stället mig konstiga vibbar alltså! Det är som en svunnen tid och inte längre "hemma" :D hehehe...

ikväll blir det efterlängtad Kinamat!! sweet!! sen blir det film och mys! (har ni hunnit uppfatta nykterheten över min helg??)
Jag har träffat ett godistroll! Det är helt sjukt!! Någon som äter sååå mycke mer godis än JAG!!! hahahah!
Det skulle kunna vara nån av de här två... men icket!



Kommentarer
Postat av: Lajiza

0980 är Kirunas riktnummer, bara så du vet! :)

2009-03-07 @ 16:00:59
URL: http://lisforlovely.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas du hade kul igår!!

Saknade dig på berget! ;)

2009-03-08 @ 10:23:11
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0