själv

Nu bor jag helt själv. Helt helt helt själv. det är skitläskigt! Men samtidigt ganska spännande! Hanna säger att det finns massor med möjligheter att göra av den här lägenheten och smittar av sig på mig med positiv energi! Så nu känns det faktiskt riktigt bra. Vi ska åka på Ikea snart och köpa massor! Sandra ska också med! Det ska bli kul!
Jag har sovit min första natt här i natt och jag sov riktigt bra.
Snart kommer pappa med allt som jag haft i garaget hemma sen jag flytta från berget till höjden. Då kommer även min nya stora Tv :)
Jag har suttit på min uteplats och solat nu på morgonen och bläddrat i Ikea Katalogen och målat mina naglar med det nya nagellacket. Känns som jag får lite ro nu.. liite..


Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer att bli huuur fint som helst gumman! jag ser framemot din framtida trall ;)

2009-07-15 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0