ik-ea

varför börjar alla stjärnor med droger? snorta kokain och bränna upp alla sina pengar?:O
Ibland är jag oförstående.

Jag pysslar på här i lägenheten, men det går för långsamt.. jag vill få allt klart NU!.
ska fara å köpa blommor imorgon. POFF va alla pengar borta!

Sen skulle det ju till en utlandsresa va ju planen också.. ?

Du skriver att du längtar efter honom. skickar honom ett hjärta.. Jag drömmer att jag sviker nära och kära, att jag har cancer i livmodern, att jag tävlar med min gamla hat-kompis från lågstadiet. Och sen vaknar jag ensam. Att vakna gör inte så mycket. Jag har lix blivit gammal och vaknar tidigt nu för tiden, tycker att hela dagen gått förlorad om jag vaknar klockan 12!! Men när jag ska somna... :/ vart är du då?

får panik när jag inte träffat mina vänner på en vecka!! Den enda singeln kvar nu... Bitter?! OKLART.


Kommentarer
Postat av: Hanna

finaste!

2009-07-27 @ 11:16:23
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: sandra

på lördag, lisa, det vet du!

2009-07-28 @ 15:05:37
Postat av: Marielle

Hello! Nu bloggar jag igen...;) Samma gamla Marielle men ett nytt bloggnamn. Check it out! =)

2009-07-28 @ 15:36:27
URL: http://icelandichorse.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Heeej! Hur är det gumman? Har inte pratat me dej på länge.. Hoppas allt går bra i lägenheten. Vi måste ses snart!!! :) Puss

2009-08-03 @ 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0