bettjävel

Jag ställde klockan på tidigt för att gå ut på gården och sola. Jag slog ut den brandorangea filten, slängde kudden på plats och hoppade ur kläderna. Hinner inte ens lägga mig fören jag har en brämmssvärm runt mig! Dom jävlarna vill äta upp mig! Men jag tog upp en fight som om det gällde livet och lyckades komma undan med bara ett bett på foten! Men satan vad det kliar! vad är det med mina fötter? dom är ju asäckliga men ändå vill alla bitande insekter bita där?!:O jaja...

sommarn glider på.. det händer inte så mycket. :/ Jag längtar tills det kommer en passande helg så jag kan åka till katarina!
Jag längtar tills jag får dola i min nya lägenhet. Flyttar om ca 2 veckor. Den lägenheten ska jag lägga ner mitt hjärta i så den verkligen blir min och så jag kan bo där länge nu. Jag är less på flytta runt. Kommer bo nära Hanna igen nu iallafall och det känns bra. :)
men utöver det så kommer det mest bara kosta mig en satans massa pengar! Men jag ska jobba som ett svin så jag klarar det. sen är det ju bara en termin kvar av skolan, sen hoppas jag på ett heltidsjobb direkt efter jul så jag kan försörja mig.
Jag köpte en ny Tv på MediaMarkt i måndags. 8500:- fattigare men en stor Tv rikare :) Den ska få göra sin premiär i nya lägenheten.

Brorsan är ute på Tågluff med sina polare nu. han är sämst på höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0