Sweet friday

Ikväll har jag vart på Balder och käkat grillbuffe med Lisa och hennes Henri, sen va vi på bio och såg "Benjamin Buttons otroliga liv". En riktig myskväll! jag är supernöjd.. äntligen något annat en fredag än det vanliga supandet... så tröttsamt det kan vara att festa jämt!
Filmen va bra! en del scener va superbra. När filmen va slut kunde vi konstatera att den va kanske några minuter för lång men vi är förlåtande eftersom den fick oss både att skratta och gråta lite ;)

Jag kunde inte låta bli att fnittra när jag observerade alla killar med sina flickvänner på väg ut ut biosalongen (Henri inräknad) De travar snällt ut ur salongen med deras flickas handväska, stor som liten, dinglande i handen eller hängande över armen. Det ser så himla roligt ut!
- What?! Its a mans bag for crying out loud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0