spruttibangbang

såg nyss ett av de roligaste sex and the city avsnittet ever!! heter hon carrie nånting kanske.. som pruttade inför sin mr Big och nu tror hon att han inte vill ha sex med henne pga av det.. jag höll på skratta ihjäl mig!

Idag har Marielle tagit med mig på skorea på skokanonen och jag köpte 2 par nya skor. Troligen de fulaste skor jag någonsin köpt och förhoppningsvis det enda riktigt fula skor jag någonsin behöver köpa.
Ett par stövlar, alltså riktiga stövlar att hoppa i vattenpölar med, och ett par riktigt fula stoora vinterskor..
Det va ju rea och jag behöver dom nu när jag snart ska ut på praktiken.. man kan inte leka i snön med lågskor..

lägenheten besiktades idag och det gick bra:) På Lördag flyttar vi.

Kommentarer
Postat av: Lajiza

2009-01-28 @ 20:47:13
Postat av: lajiz

2009-01-28 @ 21:19:25
Postat av: Anonym

Vet inte vad jag pysslar med men jag lyckades ju iaf skicka en kommentar utan text. Fint va?! HAHA. Jag ville bara säga att jag kommer sakna dig också, som fan. De kommer nog bli ensamt i Gällivare, Henri ska ju inte flytta med mig. Men som sagt, det här jobbet är för bra för att tacka nej! Sen blir de ju lite äventyr att se hur jag klarar mig alldeles ensammen. Huuja! Kanske mitt psyke kollapsar helt. HAHA! Miss u iaf. Hör av mig så snart jag är i stan, vill ju se ditt nya place och kramas lite! PUSS

2009-01-28 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0