snor och jobb

Hela min hjärna är full med snor. Jag hostar så jag nästan spyr varje gång.
Samtidigt som detta är ett faktum försöker jag skriva en barnlåt till redovisningen på fredag. Igår började faktiskt en liten vaggvisa ta sin form, men den är långt ifrån färdig. Som tur är kommer Lisa hit snart och ska försöka hjälpa mig..
Men så ringer jobbet och vill att jag ska jobba imorgon och eftesom jag tackade nej till jobb idag för att jag och Lisa skulle jobba med låten så kunde jag inte säga nej imorgon. jag är ju pengakåt! man får ju inte va dum. desutom var det jobb på dagis imorgon och jag längtar efter alla mina barn så det ska bli roligt! synd bara att min hjärna är igengrodd av snor.

Nu är Lisa här! dax att kraxa igång stämbanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0