pluggski

det är helt otroligt vad mycket man kan komma på att göra när man borde plugga, som att kolla facebook tusen gånger på en dag, fastna i Tv shop på tv:n, plocka ur diskmaskinen, städa toan, tvätta, kolla facebook igen... blippa på telefonen. You name it, I do it! allt som normalt är ganska tråkigt är helt plötsligt såå mycke roligare än att läsa om didaktik. yäk! Men jag klagar egentligen inte.. jag är bara lat.

Jag hade en toppen kväll med många goa vänner i lördags! Men jag saknar redan Sara jätte mycket:( Bara för att jag vet att hon inte är här..

Lägenheten känns kall och tråkig just nu.. Robban har hämtat sina grejer och det var en del stora möbler så nu står tv:n på golvet och det finns en väldans massa luft här.
snart ska vi flytta och det känns inte så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0