Nyår

Så är man hemkommen från en vecka i Stockholm.. Har knappt hunnit känna efter hur det känns för jag drog bara hem, dumpade väskan, gick ner till bror, lånade han bil, körde till Brån, sov där, åkte på jobbet, jobbade, åkte till Brån, käka middag, åkte till bror, åkte till Ica Maxi och nu är jag äntligen hemma.. Känns tomt utan Katarina och Nathalie och Johan som vart runt mig dygnet runt i 7 dagar men jag har ju Hanna här hemma även om hon gömmer sig på rummet :P

Jag är såå jätte trött idag och lätt illamående..

Kryssningen va kanon! om man bortser från vissa småsaker, men det tänker jag helt enkelt bortse ifrån för kryssningen skulle vara askul och det var den!:D

Lite bilder på gänget!



Och så här såg man ut vid "frukosten", det va bara att tagga till med Wiine igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0