kurs slut

Så har man haft första skoldagen sedan jullovet, lektionen varade ca 2 timmar och alla redovisade sina låtar som knåpats ihop. Jag spelade och sjöng min vaggvisa själv inför hela klassen och trodde jag skulle dö av pirr! Men det gick bra. rösten höll, trots att jag är hes idag. och så va den kursen slut! Ännu ett steg närmare slutet... Med blandade känslor.

Ikväll ska jag bjuda ut Lisa på examensmiddag och sen blir det bara myskväll av något slag...
Snart lämnar Sara stan också:( närmare bestämt på Söndag...Alla bara åker ifrån mig :/

Kommentarer
Postat av: Knatti

Sam Cooke -(What a)Wonderful Wold!!! Så heter låten :)

2009-01-16 @ 16:19:15
Postat av: Rebecca

Jag stannar kvar! :) puss

2009-01-18 @ 04:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0