hurkasburkas

Igår firade vi min Lisa som nu är sjuksyrra. Jag var dock inte den roligaste när vi väl kom ut, blev otagg av tusen småanledningar och började känna mig dålig så jag avslutade kvällen tidigt och for hem och sussade. Vaknade med en förkylning idag.

Ikväll ska vi fira Maria som fyller år. Det är skönt med fester där man bara behöver gå över gatan så är man framme:)
Hade tänkt att Hanna skulle färga mitt hår idag, men läste just på förpackningen att om man har långt hår bör man ha två förpackningar och det har jag så klart inte, sen är Hanna fullt upptagen med att ha dörren stängd in till sig så det blir nog inget av den planen..

burn mother fucker, burn.

Jag har varit nostalgisk idag igen och tittat igenom alla mina tusen bilder. Jag minns nästan hur det kändes när jag va riktigt kär... det var fan en jävla evighet sen och jag saknar det.
sen saknar jag Katarina och Elin.

Kommentarer
Postat av: Knatta

katarina saknar sin lisa! :(

2009-01-10 @ 18:04:19
URL: http://kattson.blogg.se/
Postat av: Eilutt

Miss you too sötis!!MYCKET!!!

2009-01-11 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0