hummbala hummbala, idioter!

Igår va en händelserik kväll på många sätt..
Jag borde dock anat.. (vidskeplig som jag är) .. när jag glömde att raka benen! att det skulle ske en del som inte är okej.
För vissa var det redig fylla, för andra var det bha häärligt! Men jaa..
Vi va på TC på det nya som öppna där. jag tycker det va bra där! Vi hade tjejkväll hos oss innan, även om Jonna bröt mot reglerna och drog med sig världens fullaste kille, men han decka på soffan, så vi ignorerade hans närvaro och körde girlstile med alla fixar håret på alla och pratar i munnen på varandra över kanten på vinglaset..

Nu är Hannas mamma här och hjälper oss att flyttpacka.. kartonger över allt och tomt känns det!
snart ska jag upp på höjden en sväng och kika.
jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0