gigantiska ballen

Jag drömde om sommar tillsammans med en vän idag! Åh.. underbara, härliga, glada (3 ords beskrivningsregeln..) sommar!
Denna längtan tog jag med mig inombords när jag nu ikväll gick en prommenad med kall snö knastrande under mina fötter och det slog mig! Herregud vad jag kommer sakna vår underbara gigantiska balle!! En sån balle kommer vi troligen aldrig att få njuta av igen... Med den perfekta eftermiddags och kvällssolen.
Den Ballen är inte utnyttjad till fullo nu när det är vinter, då fungerar den bara som rökruta under alla fester och som soptipp när vi är latare än latast, vilken är oftast alltid. Men på SOMMAREN.. DÅ ha den vart vår bäbis.. där ha vi planterat blommor och inrett med utemöbler och små pyssliga saker som ljuslyktor och dukar och grejer.. Där har vi avverkat ett antal omgångar fia med knuff, där ha vi ätit sommarmiddagar som kycklingsallad och efterrätter som fruktsallad, där ha vi haft mysiga tjej, dricka te kvällar och härliga vinkvällar! Där ha det färgats hår och solats topless i tron om att ingen kan se, men så knallar robban in med nån kompis från insidan och DEN tanken hade aldrig slagit mig att någon skulle kunna se inifrån:D jaa... älskade Balle.. dig kommer jag sakna nåt enormt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åååh!! Jag kommer att dö snart... Den har ju verkligen varit den bästa ballen ever! Jag kommer att sakna våran stora fina välvårdade balle! (Tre-ords-regeln!!)

2009-01-30 @ 09:03:08
URL: http://hannasvirrpanna.blogg.se/
Postat av: M [ m e m i e ]

Sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design-1.html , tävlingen avslutas klockan 18:00 idag , så skynda dig!

2009-02-01 @ 15:33:18
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHA Tobias slängde ditt maxmål imorse.. var nog inte så gott. ;)

2009-02-01 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0