fokus

Nu krävs det fokus. jag har försatt mig i en bubbla bra länge nu för att slippa ta itu med saker.. tror jag vaknade lite ur den bubblan igår när Hannas mamma stormade in här och packade alla Hannas grejer och sen åkte med dem, och det blev tomt, tomt.
Nu är det fokus som gäller.
Fokus 1: Läsa läsa läsa till på onsdag, sen läsa läsa läsa resten till torsdag.
Fokus 2: Flytten. Packa allt. släng allt som ska slängas. (och mentalt ställa in mig på att det kan bli bra i korridor också!)
Fokus 3: Träna! måste verkligen verkligen träna nu. Hade verkligen behövt dig, Elin, nu!!
Fokus 4: fortfarande Mig. Jag. Tappa inte fokus Lisa. Då blir det inte bra med nåt annat heller!
Fokus 5: Spara pengar så jag kan åka till katten snart! Jag längtar efter henne.

Moby - Why Does My Heart Feel So Bad



Kommentarer
Postat av: Anonym

katten saknar lisa :(

2009-01-27 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0